SAYA ANGIN !!

hmm . . .sejuknya angin diluar sana
sesekali ia bertiup manja ke pipi saya ni
dari celah langsir bilik ,ia mengintai saya  hehe
saya dan angin dah  jadi teman baik
bila angin membelai saya
saya hanya mampu tersenyum mesra...
sambil tu saya berbisik lembut ..
tengs awak bagi saya ketenangan ketika ini . . . hmm
sekali sekala ia membelai rambut panjang saya ni...
dan saya masih lagi tersenyum tersipu ..manja hee ~
saya betul kan rambut saya semula..sambil tersenyum lagi ..
namun dia melakukannya kembali ! kali ni lebih rakus !!
sambil tersenyum saya bersuara...
awak..jangan la macam ni . . .
alaaaa.. berselerak dah rambut saya ni
saya nak bermuka buku laaa awak..
please jangan ganggu saya ok. . .
tanpa suara ia masih lagi menerpa kearah saya !
kali ni lebih rakus dan lebih mengganas...
ia bertiup lagi...
kalini bukan saja rambut ,
tapi kertas,majalah,nota2,ballpen,
semuanya jatuh ke lantai bilik saya ..
awak!! nape ni ?????
kan saya kata jangan kacau saya nak bermuka buku!!
emm..taknak la kawan awak lagi ! saya mula nak merajuk ...
tapi dia masih lagi bertiup..tiup dan tiup.. dan akhirnya rambut saya jadi begini . .

 



emmm...sampai hati awak kan buat saya macam ni
kita baru nak berbaik-baik
awak dah buat perangai kat saya . . .
gambar diatas tu hanya hiasan ye
takkan saya nak tunjuk real pic rambut saya ye tak? aurat tu heee ..
lepas kejadian tu saya dan angin masih lagi berkawan
dan kami masih lagi mesra
walaupun saya memang suka merajuk kat dia ..
tapi kadang-kadang angin pun jugak main merajuk2 kat saya
alahai..ngade jek kan .. heee
angin ...walaupun saya tak nampak awak
tapi belaian manja awak buat saya selalu rindu . . . .  hmmm. . .
tengs awak . . tengs angin . . . tengs Allah . . .

Comments