Skip to main content

SAYA ANGIN !!

hmm . . .sejuknya angin diluar sana
sesekali ia bertiup manja ke pipi saya ni
dari celah langsir bilik ,ia mengintai saya  hehe
saya dan angin dah  jadi teman baik
bila angin membelai saya
saya hanya mampu tersenyum mesra...
sambil tu saya berbisik lembut ..
tengs awak bagi saya ketenangan ketika ini . . . hmm
sekali sekala ia membelai rambut panjang saya ni...
dan saya masih lagi tersenyum tersipu ..manja hee ~
saya betul kan rambut saya semula..sambil tersenyum lagi ..
namun dia melakukannya kembali ! kali ni lebih rakus !!
sambil tersenyum saya bersuara...
awak..jangan la macam ni . . .
alaaaa.. berselerak dah rambut saya ni
saya nak bermuka buku laaa awak..
please jangan ganggu saya ok. . .
tanpa suara ia masih lagi menerpa kearah saya !
kali ni lebih rakus dan lebih mengganas...
ia bertiup lagi...
kalini bukan saja rambut ,
tapi kertas,majalah,nota2,ballpen,
semuanya jatuh ke lantai bilik saya ..
awak!! nape ni ?????
kan saya kata jangan kacau saya nak bermuka buku!!
emm..taknak la kawan awak lagi ! saya mula nak merajuk ...
tapi dia masih lagi bertiup..tiup dan tiup.. dan akhirnya rambut saya jadi begini . .

 



emmm...sampai hati awak kan buat saya macam ni
kita baru nak berbaik-baik
awak dah buat perangai kat saya . . .
gambar diatas tu hanya hiasan ye
takkan saya nak tunjuk real pic rambut saya ye tak? aurat tu heee ..
lepas kejadian tu saya dan angin masih lagi berkawan
dan kami masih lagi mesra
walaupun saya memang suka merajuk kat dia ..
tapi kadang-kadang angin pun jugak main merajuk2 kat saya
alahai..ngade jek kan .. heee
angin ...walaupun saya tak nampak awak
tapi belaian manja awak buat saya selalu rindu . . . .  hmmm. . .
tengs awak . . tengs angin . . . tengs Allah . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx