SAYA TIPU DIA !

assalamualaikum awak
dalam meneruskan kehidupan ini
saya redha je apa yg Allah beri untuk saya .
tapi saya je ni yg degil sebab kadang-kadang tu saya lupa !
saya boleh lupa nak ucap terima kasih kat Allah
padahal saya dah puas menikmati semua pemberianNya...
tengok je harini
saya dan berbohong dengan kawan saya
hahaha ..eh..macam seronok je kerja menipu tu kan
bukan apa ,kata orang tipu nak hidup
so..saya pun menipu laaaa ..
rasa-rasa saya  boleh kot  hehe
tapi apa yg saya tipu tu ??
nak tau jugak ye..jap ea..

Port saya untuk menipu kehkehkeh *klik tau*

so lepas ni encik-encik ,puan-puan
jangan lagi tanya saya soalan yg berunsur peribadi ok
nanti-nanti sah-sah anda semua tertipu !!
hahaha

Comments

Anonymous said…
Dia bkn saia.. Saia taw dh.. :D
Yenda Ixati said…
apa yg awk tau . . .
Anonymous said…
Ade org suke crite hal pribadi sndiri
Ade org x suke..ble di tye,mule nk ngelak dn mule ar nk nipu..yg pelik ,ade jgk yg caye bulat2..
:D eh?? Terkomen panjang plak.. xD sorry..heeee
Yenda Ixati said…
owh... sebab tu ade org paham ape yg awk taip ni,ade org langsung tak paham haha
Anonymous said…
Haha elok xyah phm.. haha**ta gune .. Mls nk komen lg xD
Anonymous said…
Iyo latu.. :p