SILAP JANTINA PULAK

selesai sudah masak time
layan blog kejap . . .awak nak tau saya masak ape?
meh tunjuk.. ambil resepi kat sini . . .cuba awak klik !!
ok..sebenarnya nak masak tempoyak
tapi stock tempoyak memang takde...so sila abaikan . . .
awak..oo awak...
petang tadikan sebelum saya memasak ,
saya ada lah luangkan masa dimuka buku kejap,
pastukan awak... *muzik suspen please...*
ade seorang orang perempuan add saya .
bila saya tengok dia seorang orang yg comel lagi manja-manja gitu
saya punn meng'aprove' dah sidia tu ..
oh nya.. dia pm saya.laaa
dia minta intro  ..
dan saya memang dah agak yg dia student sekolah menengah punya
ye 100% saya yakin tau !!
tapi bila saya kata kat dia
maybe u can call me kak yen ...
hah? dia terkejut !
but why .? why kak yen ?
dia gelabah . . .so. . .saya cakap kat dia..
i;m a gurl
23 years old
and my name is lyenda izzati
ahha.. ni kompem adik ingat akak abang-abang kan?
hahaha..dia gelak guling-guling..ofcos laa..
hahaha..kami gelak sesama...
kesian adik tu ,dia nak mengadjust saya tau awak..ohnya..
kalau tak ...sah-sah saya dapat 'awek 'baru harini ...lahai...
hehek..ohh tidakkkk... itu bukan saya ..
saya perlukan lelaki bukan perempuan untuk difeelingskan
hahaha ..jahatnya ayat saya kali ni kan ...hahaha
tapi kan awak . ..untuk menjaga hatinya
saya pun cakap lah kat dia
kalau adik ada apa-apa masalah nak share..pm akak ye
akak sentiasa ada diinbox ni ..
tapi..jangan mengadu yg kredit adik dah habis
dan minta akak top up pulakkk tau... hahaha
kami gelak sesama lagi...
dia kata ...eh..tak la akak . . .
takkan lah saya nak buat camtu . .
ok... gud girl kata saya kat dia..
awak..oo awak . .
awak  tau tak nape dia ingat saya ni lelaki
sebab nickname fb saya dah tukar ke Ixa Love You ..hehehe..
dan saya guna pic profile yg dibawah ni ..ulala ~







Comments

gurl sepi :'3 said…
hai kak masak ikut resepi tnet ke hehe
gurl sepi :'3 said…
bodyguard sy tu dia curik haha ;P