SOALAN MAUT 6JULAI 2013



ye soalan ni buat kan status saya paling hot  yang pernah saya buat utk tatapan umum..dengan likes sebanyak 80 dan komen hampir ke268 dan saat ni masih ada lagi yg masih berkomen...saya rasa mereka memang sangat perihatin pada pakara yg berlaku digroup mereka tu hehehe...

pada saya tak salah menduga akal adik-adik group tu..group apetu? haaa..jap saya tunjuk ..ni hah saya panggil group hot.. Tapi nama group tu lain kan ..saya sengaja menduga dengan 1 soalan tapi saya boleh pulak dapat jawapan yang bermacam-macam.. aduh..pusing-pusing kepala ni..

ape pun thanks adik-adik kerana menceriakan pagi akak yg suram ni.. korang kan tak habis-habis nak gaduh ekk.. heee *terbaek laaa* ape2 pun akak terima jek apa yg korang nak bagi jawapannya sebab tu hak korang ok.. akak tak mahu ganggu hak orang ni... hmmmm . . . . tata . . . 

Comments

Anonymous said…
Pat bg jawapan.. Grrr..
Lyenda said…
carik la sendirikk... haaa
Anonymous said…
Eleh.. Dia pon x tau.. :p