THANKS ALLAH



ye awak
sebenarnya selepas kehadiran awak dalam hidup saya
awak lah menjadikan kehidupan saya lebih berseri
walaupun saya tak mengharapkan apa-apa dari awak
awak tak perlu memberi saya cinta awak tu
awak tak perlu menatang saya bagai kan minyak yg penuh
awak juga tak perlu menjadi pengawal peribadi saya
ye..cukuplah hanya dengan  kata-kata awak tu
kerana semua ayat-ayat awak untuk saya
telah berjaya membuat jiwa saya kuat
kini jiwa saya tak  lagi lemah !
kini semangat saya makin meluap-luap !!
untuk menjadi seorang insan yg bersemangat kental
untuk menjadi seorang insan yg berhati putih
alhamdulillah atas semua nikmat Tuhan buat saya
thanks Allah kerana menemukan saya dengan awak
awak lah teman  setia saya
untuk kehidupan saya di dunia dan di akhirat ... terima kasih awak ~


Comments