ULANGTAHUN KE2

hai . . .  *lambai-lambai tangan *
jum lepak sini jum nak ajak sembang ni
maklum tak boleh makan siang-siang
sembang-sembang kejap boleh je kan. . . .
awak . ..  saya nak share something ni
bukan gossip ok ini adalah reality..
bulan ramadhan kali ni kalau awak nak tau lah kan
merupakan ulangtahun ke dua (2 )blog saya ni . .
lahai..tengok saya dah dua tahun meroyan !!
kalau baby lah ni
mama dia dah hantar masuk nursery dah
belajar mengira
belajar campur kawan-kawan
belajar menyanyi
kan awak kan ?
tapi ini adalah blog peribadi so nilah hasilnya...
saya tak boleh la nak tunjuk bagaimana kemampuan saya ni
kerana semua yg disini adalah luahan hati
bukan saya ambil dari mana-mana idea orang lain !
really fresh from my mind ,my heart and my mood ~
lagi pun saya tak berapa aktif untuk promote blog
just blog SYOK SENDIRI je ni huhu
awak..ooo awak...
kalau anak yg berumur 2 tahun tu
dia dah pandai main cinta tak ekkk !!
haaaaa... ayok. . . . bahaya ni
kang dia asik cakap i lebiu kat awak saya tak tahu hehehe...

*Happy 2nd Anniversary my Sweet Blog*


Comments

Anonymous said…
Kek ..mkn2 xde ke? :p
Yenda Ixati said…
mlm nnt lah ,sy belanje makan angin :p