ALAHAI

Assalammualaikum awak . . .
nak tanya lah ,awak pernah merajuk tak ? biasanya kita tengok orang perempuan yang suka sangat merajuk -rajuk ni ,tapi zaman yang serba serbi canggih ni ,ramai pulak orang lelaki dah pandai merajuk!! hahaha..opsss .. i'm sorry~

saya selalu jugak gelak guling-guling bila dapat tau orang yg bernama lelaki tu merajuk,lepas tu dia akn update kat wall facebook dia..!!awww ~ geli saya nak membacanya hehehe . .  gigil lutut pun ada ,tacing gila! pastu  baru nak baca pekataan yg pertama tu je saya  dah nak pitam ! sebab terharu sungguh ! haha

awak oo awak . . . pe barang nak merajuk bagai tu kan  . .  take it easy la , amat tidak memachookan jika sang jejaka merajuk , emo , pastu  . . . ala...saya nak taip atas wall blog ni pun dah tak boleh sebab terharu biru . haha

ok la ,untuk tidak mengeruhkan lagi keadaan ,saya berhenti disini ,sambil makan kuih raya 3 kali dah menjanda ! hahaha ...


Comments