BACK TO REALITY

morning !
angin sepoi dari puncak gunung buat saya makin malas nak bangun pagi , dingin dan sepi sekali! padahal kat luar sana burung-burung, rama-rama dah terbang kesana kesini.  malam tadi saya terlelap entah jam berapa ,kirannya hanya 2 jam kot saya tidur malam tadi,tapi keceriaan dikamar ni buat saya rasa puas !kini saya bangun dengan senyuman !! yes!!!

semalaman an keseorangan   di Genting telah meringan kan beban yg kusut diminda, hidup yg makin nampak jalannya kini makin cerah dan terang! harap semuanya berjalan lancar . sendirian disini sangat memberi kesan pada jiwa saya yg kusut tempuhari .

awak oo awak
saya disini ! puncak genting yg indah . melepaskan semua yg mengganggu dalam hidup ni ! dan kini saya bebas dari seribu satu permasalahan. dan keputusannya ..ye  saya dah ambil keputusan bahawa ,saya akan tinggalkan semuanya yg merantai jiwa saya ..termasuk awak jugak..saya dah letih untuk sebuah 'permainan perasaan' dan saya dah janji tiada kebencian di hati untuk tiap pembohongan itu !

melepaskan awak dan kenangan kita memang sukar tapi saya akan mencubanya ! saya dah sanggup untuk menanggung risiko jiwa saya selepas ni . terima kasih awak kerana pernah hadir dalam hidup saya selama ni.
ye..saya takkan benci awak atau memarahi awak untuk tiap yg awak lakukan kat saya .. tapi hanya satu pinta saya,tolong jangan bohong lagi . . ..

lepasni saya akan menjadi seorang pelajar dan bukan lagi burung hantu dialam siber ni ...selamat tinggal awak ~


Comments