Skip to main content

BACK TO REALITY

morning !
angin sepoi dari puncak gunung buat saya makin malas nak bangun pagi , dingin dan sepi sekali! padahal kat luar sana burung-burung, rama-rama dah terbang kesana kesini.  malam tadi saya terlelap entah jam berapa ,kirannya hanya 2 jam kot saya tidur malam tadi,tapi keceriaan dikamar ni buat saya rasa puas !kini saya bangun dengan senyuman !! yes!!!

semalaman an keseorangan   di Genting telah meringan kan beban yg kusut diminda, hidup yg makin nampak jalannya kini makin cerah dan terang! harap semuanya berjalan lancar . sendirian disini sangat memberi kesan pada jiwa saya yg kusut tempuhari .

awak oo awak
saya disini ! puncak genting yg indah . melepaskan semua yg mengganggu dalam hidup ni ! dan kini saya bebas dari seribu satu permasalahan. dan keputusannya ..ye  saya dah ambil keputusan bahawa ,saya akan tinggalkan semuanya yg merantai jiwa saya ..termasuk awak jugak..saya dah letih untuk sebuah 'permainan perasaan' dan saya dah janji tiada kebencian di hati untuk tiap pembohongan itu !

melepaskan awak dan kenangan kita memang sukar tapi saya akan mencubanya ! saya dah sanggup untuk menanggung risiko jiwa saya selepas ni . terima kasih awak kerana pernah hadir dalam hidup saya selama ni.
ye..saya takkan benci awak atau memarahi awak untuk tiap yg awak lakukan kat saya .. tapi hanya satu pinta saya,tolong jangan bohong lagi . . ..

lepasni saya akan menjadi seorang pelajar dan bukan lagi burung hantu dialam siber ni ...selamat tinggal awak ~


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx