BIARLAH RAHSIA

hai awak . . hujan pula diluar tu , ingat nak keluar pergi kedai top up ,adeh . . .  dugaan betul ni . harini macam biasa lah lepas semua aktiviti saya dah settlekan ,blogging adalah tnggungjawap yg dah tentu nya menjadi pilihan saya ...

awak selalunya lah kan , semua orang suka mendengar rahsia . .  ye tak ? tapi hari ni saya ada rahsia dan ingin di kongsikan kat seseorang , pelik !!! boleh dia tak nak dengar?!! uuyoo firstime ni taw.. hehehe

tapi tulah kan. .. dah orang tak mau dengar rahsia tu , maka saya pun akan simpan rahsia tu elok-elok agar ianya kekal menjadi rahsia saya . . .kbhaii,,

Comments