DIDUGA LAGI

Hai awak . . . bila jiwa dah tenang macam ni ,kadang - kadang kita diuji dengan ujian yg hanya melepasi minda jekan. hidup tiada dugaan tu bagai pokok yg tumbuh tapi tiada berdaun  atau pun bunga sudah pasti tidak kan menghasilkan apa-apa buah maupun benih .

harini masuk hari ke empat saya tak dapat masuk facebook saya tu . ingat nak chatting dengan kawan-kawan disana tapi rupanya masih di pegang oleh* seseorang yg sangat memarahi saya* barangkali hanya sebab saya kata dia lelaki tak jadi !! heee . . . dia memang la perempuan normal ,semuanya cukup ! cuma kata-katanya sangat kasar ! nampak sangat garang ! tapi sebenarnya dia sangat perihatin ! kalau tak caya tanya bf dia hehe ..eh dia ada bf ke??? ulala.. saya tengah menyiasat la ni ok !

sebelum ni kami memang berkongsi akaun tersebut ,tapi tak lah sampai saya di dera sedemikian rupa ! aduh .. saya rindu gila kat kawan-kawan saya disana tu! emmm . . . kejamnya dia kan ! bila saya call dia ,awak tau apakah jawapan yg dia bagi kat saya ???

*gua tak mau tengok lu nangis lagi beb ! lu nikan bila on line facebook je nak touching ! bila online jek lu nak sedih ! so semua yg gua buat ni untuk kebaikan lu jugak ! gua nak hidup lu happy boh ,bukannya menangis macam orang mati laki !!*

 piungg...piungg.. berdesing telinga saya tau hee ..suara dia memang kasar dah tu ayat dia pun agak kasar ,tapi untuk tidak mengasarkan lagi keadaan saya cakap kat dia . . .

*lu nak guna ,lu guna ok,tapi jangan sampai lu ganggu kawan-kawan wa dalam inbox tu ! tu kawan wa ok,bukan kawan lu !! *

awak oo awak,awak tau apa dia cakap?

*ek eleh... beb ,semua kawan baik lu,gua dah block !! hahaha* adeh..melampau kan dia tu ? tapi saya percaya dia takkan buat benda yg menimbulkan marah saya sebab dia tau saya sayang sangat kat dia dan dia pun sayang saya juga . . .  hehehe kalau saya balik nanti siaplah saya kerjakan budak tu a.k.a pahlawan tak menjadi heheheh..opsss ...

Comments

Anonymous said…
Haha mg laki x jd.. Opsss.. :D
Mne x aktif dye remove.. xD
Abes laaa... xD
Lyenda Ixati said…
awak jgn risau,sy sdng memujuk dia ni hehe
Anonymous said…
Pesal lain no tmpat nie... sume da brubah.. o_O
gurl sepi :'3 said…
huhu kak.lyen kan boleh tukar pasword fb dekat email xkn kak.lyen tak tahu