FEEL BORED

Pagi ni pagi rabu  . . . seindah pagi yg tenang dan mood yg ceria ,saya telah memulakan aktiviti jalur lebar dengan tenang dan ceria jugak ,tapi belum  pun panas jari saya menekan keypad, rasanya belum pun 10 minit saya online ,seseorang dah buat saya rasa down . . hmm

awak ...saya tak suka cari pasal dengan orang yg saya sayang . saya pun tak suka nak cari punca silapnya ,sebab pada saya apa yg saya buat semua nya adalah iklas ,lebih - lebih part sayang menyayangi ni ,bukan satu kerja memain buat saya ! awak ingat senang ke kita nak sayang kat seseorang tu ? dan boleh menyayanginya selama mungkin  ?  kalau awak mungkin boleh kot, tapi tidak saya ! awak boleh fikir berapa lama kita berhubungkan so awak ada jawapannya disitu . . .

kalau lah kata sayang yg saya ucapkan ni  tak iklas,mungkin saya boleh beralih rasa sayang saya kat semua orang setiap masa, dan saya dah lama abaikan awak , tapi pekara tu tak belaku pun kan ...takkan awak??  saya tetap mencari awak walau dimana pun awak berada so kenapa nak pertikaikan lagi ?? hmm . ..  tahlah..

so dengan sebab itu ,saya mengambil keputusan ,harini no facebook , no handphone ,no games , no twitter , and no bloggwalking . . i wanna to feel free and i dont want to make any mistake  today .. and its make me feel so boried  but i'll redha . . .semuanya  sebab saya tak mau awak nampak silap saya lagi lepas ni . . .teman rapat saya pun semuanya sunyi  . . . .offline ~