JANJI BAHAGIA

asalammualaikum awak . . .saya tak tahu sejak kebelakangan ni saya suka sangat naik angin , bukan saja di rumah,malahan di laman sosial pun sama. kesengalan apakah kan ??

ramai kawan-kawan dah tegur saya..kenapa garang sangat sekarang ni ? entah . .saya pun tak tahu alasan apa yg saya nak bagi kat mereka tu . tapi saya memang rasa yang saya mudah sangat naik angin .

baru lepas malam ni,saya meremove diri saya dari satu 'group' di facebook tu ! sebabya . . .ahlinya sangat suka mengguna kan ayat-ayat lucah didalam komen mereka. . . bila saya tegur ,touching le pulak... emmm
dari saya terus- terusan hangen dengan budak-budak kecik disitu ,lebih baik saya tinggalkan mereka terus ! mudah kan ?

dan lepas ni akan menyusul pulak saya meninggalkan insan - insan yg tak pernah memahami saya . . .ye satu persatu akan diremove disitu . . . maafkan saya ok. .. tu fb saya , dan saya ada hak untuk melakukan apa saja ,janji saya bahagia !!

Comments

Anonymous said…
Errrr... Garang ke tu.. Meh nk tgk cket .. :p
Lyenda Ixati said…
nk tengok kena la bg sy hangen dulu .. ^_^