MERINDU PADA YG SUDI

Assalammualaikum awak..malam ni dapat la beberapa  minit saya pegang lappy ni,so dapatlah lepaskan  perasaan  kejap diblog kesayangan hamba ni  .. apa yang nak saya kata kan malam yg sunyi lagi  dingin ini . dikampung kesayangan saya ,saya masih rindukan awak ...percayalah . ...

nampaknya tak boleh meroyan macam selalu ,yang mana selalunya entri saya wajip  panjang lebar..kalini seringkas mungkin je ni , sebab family dah ramai balik kat rumah nenek saya sekarang  , so saya terpaksa melepaskan rindu kat diaorang jugak sebentar lagi .. . . awak ...really saya rindu awak ditika dan saat ini . . . tata sayang  . . ..

*syoknya jadi awek kampung *

Comments