MOOD RAYA

assalam mualaikum awak
mood raya tak habis lagi kan ,bila tengok kuih muih atas meja ni tangan gatal sungguh nak menyuap kedalam mulut  ish... tak lama lagi confirm makin temban pipi ni ...

aduh...rindunyaaa  . .. .tu je yang mampu saya kata kat blog kesayangan saya ni ..nak ucap kat orang lain takut pulak orang kata saya perasan !haaa.. disini pun memadailah dari merayu rindu kat orang yg tak sudi ahaaa !!kejam sungguh ...

awak oo awak . . kuih raya paling saya suka ialah kerepek bawang ,kuih tart nenas dan kerepek ubi bersira lada berapi!! haaa kalau pergi beraya itulah kuih pilihan saya tuju dulu.kuih lelain saya tak pandang sangat..
cuma sekarang ni bila jumpa seseorang tu ...saya teringin pulak nak makan kuih '' 3 janda '' !!haaaa..

awak mungkin tak penah rasa kan,ye..saya pun tak pernah tengok dan tak pernah rasa jugak laaaa...saya nak suruh abang joni dip belikan tapi dia kata bagi alamat rumah je,nanti dia hantarkan kuih tu eleh..mengada je abang joni tu kan..cakap je lah nak datang jumpa saya ,kan senang hehehe

buat abang joni dip  . . .sorry awak belum boleh lagi menjejakkan kaki ke negeri atas awan saya ni sebab masih ramai hulubalang dan dayang-dayang saya yang setia mengawal saya , harap abang paham .. :)

apa-apa pun ..selamat hari raya buat semua maaf atas tiap tutur kata saya selama ni ,senyumlah sayang walau hati menangis . .  . .

Comments