NAK BUAT TU AGAK2LAH

tulah penyakitnya ,bila dah menaip,tak reti nak berhenti. idea mencurah-curah macam air terjun niagara ..laju gila !

awak oo awak ..harini saya nak share something la.. jum lepak sini kejap !

saya ada kawan facebook yg sangat ramai tau ,ada yg salah satu tu saling bersangkut paut rupanya..seperti.. si A awek si B...si C skandal si A .. si B pulak ex -bf si D yg si D tu pulak tunang si C ..macam keluarga 69 pun ada jugak ni....aaa..macam tu lah jaringan kehidupannya..apa yg perlu semua rahsia ni menjadi  rahsia peribadi saya dan ianya takkan diketahui oleh orang lain ..promise !!

awak..tapikan bila kita dah tau yg dia orang pernah couple,then putus ,lepastu masih lagi ada dalam senarai friendlist ...awak tau tak apa yg paling buat saya sedih. ? ..cuba awak bayangkan kalau ex awak tunjukan gambar couple baru dia di wall fb ? tidak kah awak terasa something ? saya sangat terharu jika kawan-kawan perempuan saya melakukan sebegitu pada exnya....

jangan macam tulah kawan . . .  walaupun dia bukan milik korang lagi..hargailah perasaan nya jugak . .  please la.. cuba ingat semula ..dialah orang yg korang puja-puja sikit masa dulukan.. kenapa nak sakiti hatinya .. mungkin dia kan bersahaja jika dia seorang yg matang dan waras...tapi hatinya...Allah je yg tahu awak.. please lagi sekali..saya merayu kat awak...

dan jika awak memang nak tunjukkan jugak..sila hidekan dari dia..takkan awak tak reti nak setkan benda tu ? kalau tak boleh meh saya ajarkan ..

sebenarnya awak...saya tak suka hati kawan-kawan saya sakit dan kecewa hanya sebab cinta yg lalu.. so sebagai orang yg memahami ,saya lebih peka dalam hal ini .. takde untungnya awak menunjuk2 kat dia ,belum tentu couple awak tu jadi milik awak yg sah..so  hati-hatilah ye.... *saya cakap jek*

Comments