SAYA DAN BANGSA SAYA

hey u .. i know u were there .. lets we talking talking about something ! something what ? ala.something what-what laaa.. hehehe payah tol nak  menaip ayat-ayat mat saleh ni ,dah naik terkehel jari saya ni awak ..sebenarnya seronok kan kalau kita dapat mengetahui berbagai bahasa antarabangsa ni,tapi tulah ..dah dasar pemalas , so malas nak belajar ..heee.. ok..saya tahu 'melayu'memang ada penyakit yg sangat bahaya  iaitu ~' MALAS' .. termasuklah saya .. mama saya kalau membebel dia selalu kata . . .

*awak ni bukannya tak pandai !! tapi awak adalah pemalas sebab apa mama cakap macam tu ???
...emm mama je yg tau  ...

awak oo awak . . . lepas ni saya mungkin cuti panjang ye .. so . . .kalau rindu ..awak  tau kan nak buat apa?

Comments