Skip to main content

SAYA INGIN TERUS BEBAS

Wow  saya ingin terus bebas dari apa kah tu ekk ? semestinya saya ingin terus bebas dari mana-mana rasa cinta lah! kerana selepas kehancuran cinta saya dulu , kemudian saya diuji dengan cinta sesaat , dan ianya pun sangat menakutkan . . . so jalan yg paling baik untuk saya sekarang ialah lupakan semua yg menjadi sejarah  tu, jadilah seorang orang yg berani dan kuat ! jangan hanya mengharapkan kehadiran seorang orang yg bernama lelaki kalau hadirnya hanya untuk menyakiti !!lebih baik menyendiri walaupun ianya sepi ...


ye awak saya mula sedar ! semua insan yg selalu ada disisi saya [ terutamanya lelaki ] hanya memerlukan saya bila dia kebosanan ! bila dia ada masalah ! bila dia kecewa ! tetapi kehadiran saya bagai tidak wujud bila dia dah jumpa insan lain , dia dah bahagia dan bila dia dah jemu !


dalam persahabatan yg iklas ,tiada istilah jemu ok  ,kerana untuk satu pejalanan yg jauh kita perlukan keserasian bersama dalam mengenal hati budi masing-masing ! kalau saya boleh terima musuh saya untuk jadi kawan ,kenapa pula kawan saya yg sentiasa disisi ,saya nak buang pula kan ? silalah mengerti stuasi ni . .

so jalan yg terbaik ,siapa yg sudi jadi kawan saya ,terima lah saya seadanya , apa yg jelas disini,cubalah bezakan antara niat untuk berkawan dengan niat anda untuk berkasih  . .kerana kedua-dua ikatan itu sangat berbeza perasaannya dan mohon lah..sesungguhnya saya juga ada perasaan untuk marah !

Now . . . nothing love to be proud  for me  !
 its lost !!  i hate to hating u !

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx