SAYA INGIN TERUS BEBAS

Wow  saya ingin terus bebas dari apa kah tu ekk ? semestinya saya ingin terus bebas dari mana-mana rasa cinta lah! kerana selepas kehancuran cinta saya dulu , kemudian saya diuji dengan cinta sesaat , dan ianya pun sangat menakutkan . . . so jalan yg paling baik untuk saya sekarang ialah lupakan semua yg menjadi sejarah  tu, jadilah seorang orang yg berani dan kuat ! jangan hanya mengharapkan kehadiran seorang orang yg bernama lelaki kalau hadirnya hanya untuk menyakiti !!lebih baik menyendiri walaupun ianya sepi ...


ye awak saya mula sedar ! semua insan yg selalu ada disisi saya [ terutamanya lelaki ] hanya memerlukan saya bila dia kebosanan ! bila dia ada masalah ! bila dia kecewa ! tetapi kehadiran saya bagai tidak wujud bila dia dah jumpa insan lain , dia dah bahagia dan bila dia dah jemu !


dalam persahabatan yg iklas ,tiada istilah jemu ok  ,kerana untuk satu pejalanan yg jauh kita perlukan keserasian bersama dalam mengenal hati budi masing-masing ! kalau saya boleh terima musuh saya untuk jadi kawan ,kenapa pula kawan saya yg sentiasa disisi ,saya nak buang pula kan ? silalah mengerti stuasi ni . .

so jalan yg terbaik ,siapa yg sudi jadi kawan saya ,terima lah saya seadanya , apa yg jelas disini,cubalah bezakan antara niat untuk berkawan dengan niat anda untuk berkasih  . .kerana kedua-dua ikatan itu sangat berbeza perasaannya dan mohon lah..sesungguhnya saya juga ada perasaan untuk marah !

Now . . . nothing love to be proud  for me  !
 its lost !!  i hate to hating u !

Comments