TAK JADI RAYA ??


awak... suasana raya makin hangat terasa  ,dimana-mana orang berbelanja ,selagi tak raya selagi tulah orang kita dok perabiskan duit mereka..beli tu,beli ni,ada je yg tak cukupnya dirumah tu.. hehe .kalau lah tiba - tiba dapat pengumuman yg raya tak jadi ..adeh.. bagaimnakah keadaannya lah kan !! dah tu kena sambung puasa lagi sebulan !! mau ramai yg kena strok !! haha .. mustahil..mustahil... siapa yg nak puasa 2 bulan berturut-turutkan .. tapi kalau raya 2 bulan semuanya mahu ! kadang kadang tu,dah habis raya pun orang masih nak buat open house !! aduhai .. meriahnya hari raya  . . .

awak.. tahukah awak yg akan datang kita akan berpuasa sebanyak 2 kali dalam setahun,tapi bukan tahun depan la..ianya jatuh pada tahun 2030 nanti ..iaitu pada bulan january ... dan pada bulan disember ...aaa...abis lah korang . . . hahaha... eh..masa tu berapa kah umur kita ?? cepat kira :p

Comments