Skip to main content

TETIBE RINDU KAT DIA

awak saya tengah bosan ni . . . nenek dah tidur . . . nak tengok bulan kat luar tu nyamuk banyak la,kang tak memasal kaki saya banyak dapat 'love bite' hehehe eh..eh.apa cite pulak nikan huhu  *sila abaikan*

awak oo awak minggu lepas saya kan ada pergi rumah madam . awak taukan boss saya tu ? rindu gila dia kat saya rupanya ! hmm salah saya ,sebab dah lama tak hubungi dia. anak-anak dia pun rindu kat saya ,masing-masing asik berkepit je kemana saya duduk ! nasib baik suami madam tak macam tu kalau tak naya la saya awak oiii ...hehehe

awak . . . tempat jatuh lagi dikenang ,nikan pulak tempat mencari rezeki, tempat menumpang kasih sayang, tempat meluahkan semua yg terpendam dalam hati ..ye tempat tu bagi saya ialah madam je~

shes so understanding sehinggakan sanggup mengambil saya  sebagai setiausaha dia walaupun baru kenal beberapa hari! bila dia tahu siapa saya lagilah , dia carikan apartment paling hebat di genting tu sebagai tempat tinggal saya , dia bayar kan semua kos sara diri saya termasuk makan minum saya ! bila public holiday dia bawa saya joined family dia bercuti ! ye sangat terharu dengan layanan beliau  sekeluarga ! sampai kiamat pun saya tak mampu membalas semua jasa baik beliau tu. . . hanya Allah yg maha mengetahui

saya masih ingat lagi , bila dia cuba mengusik saya bila mana dia samakan wajah  saya  sebagai wajah madu dia ! hahaha..macam nak demam saya rasa ketika tu !gigil semua jari ,nak pegang sudu pun dah tak larat .. hehehe last dia kata , i gurau je lah tie ,lupakanlaaah . . .  hehehe..lega saya rasa bila madam cakap macam tu!please la ,walaupun nak kata jodoh . .  saya tak rela digelar perampas kasih sayang orang lain ..kesian ~

awak oo awak . .saat nikan,tetiba saya rindu pulak kat madam hmm. . .ala..cane ni ekk ?? :'(

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx