AKUR

Salam sejahtera awak
malam jumaat yg tenang
setenang air dikali . .  ceh  . . .
tapi petang tadi saya memang tak tenang
bila mana satu pertengkaran kecil berlaku antara saya dengan seorang hamba Allah ni
yup ! ianya bermula bila saya malas nak melayan PM dia
adeh. . .tu pun nak cerita ke ?
yup kena cerita sebab dia mengaibkan saya !
rasanya baru beberapa kali dia PM saya kot
sebabnya saya kan sekarang dah jarang online
lagi pun sekarang ni mood berchatting saya memang takde !!
by the way insan yg PM saya tu nampak gayanya hanyalah status adik pada saya
ye...adik yg kurang kasih sayang hmmm
ayat-ayat dia buat saya seram
bila saya tegur dia minta maaf
bila dimaafkan esok dia buat ayat yg serupa !
kemudian dia marah bila saya balas komen kawan-kawan lelaki !
waduh..hebat ni ...kayak pacar ku aja hahaha
kalau pacarku ada pun dia bisa memahaminya barangkali
tapi ini budak memang sangat ...ergh. .. menjengkelkan saya sungguh !
jalan terbaik ! biarkan saja PM dia tu sebagai pekasam diinbox !
habis kes  . .
siapa dia nak jaga aktiviti saya  ??
dia bukan sesiapa untuk saya !
saya bukan sesiapa untuk dia !
ok fine ! dia kena akur bahawa saya dah mula benci dia
dan saya tak suka membenci orang sebenanrya
tapi.... itulah kenyataannya sekarang !
dialah punca saya benci dia !
akur itu !!

Шкатулка идей ( Handmade, рукоделие, шитье) | VK

Comments