AWAK INI UNTUK AWAK . . .

Стереотипы | VK

AWAK . .  .
bila kita persoalkan pasal jiwa  ,banyak betul asam garam yg telah kita temui di kehidupan ni,walaupun kita hidup belum pun 1 abad ! eh..ade ke manusia hidup 1 abad ? menipu sungguh !!

AWAK . .  betul ke manusia mudah berubah ? mungkin secara biologinya mungkin , namun wajibkah manusia berubah pada hatinya ? pada janji-janjinya ?

AWAK . .bukan sekali ,tapi berkali saya jumpa dimana manusia mudah sungguh berjanji tapi pada penghujungnya janji tu semua diubah ! alasannya  sudah takdir nak buat macamana . . .  adilkah ?

AWAK . .  pada saya biarlah slogan parti politik kesayangan awak je tu yg mampu mengUBAH ..janganlah hati awak tu ye . . . kerana risikonya lebih  tinggi dari kenaikan minyak yg 20 sen tu  nanti..sangat bahaya tu !

AWAK ..kalau awak nak tau ,banyak pengalaman teman-teman fb saya yg melibatkan UBAH hati ini , sehingga membuatkan jiwa yg lagi satu pihak  tu merana dan terus merana . .  dimanakah KEADILANnya?

sebenarnya entri malam ni saya nak bagi tau awak  yg  bila sebut pasal hati ,ianya lebih kuat dari perasaan ! ada orang kata hati dan perasaan tu bukan suatu item yg sama ke ? pada saya . . .  TIDAK !

kerana perasaan ni halus dan tulus manakala hati pulak sangat keras dan kental ! awak masih tak paham lagi ? cuba tanya hati awak tu . .  dan dengarkan pulak perasaan awak tu . . ohnya. . .


*what the so sweet moment ...

Teddy Bear


Comments