AYOOOK . .TAK TAU

Miley♥



Awak oo awak  . .ni bukan taman permainan ,atau persembahan hujung tahun pelajar tadika ! tapi ni hanya lah sabun pencuci   untuk sepasang mata yg nakal tu ! kenapa saya buat entri pasal pic ni ? sebab saya nak bagi tau kat awak bahawa dalam sesuatu kumpulan tak semua ahlinya akan ikut peraturan kumpulan itu !


dan tak semua ahlinya akur pada tiap janji nya pada ketuanya . . hati2 lah ye . .  dan cuba awak bayangkan kalau 'awek' tu buat aksi yg sama macam kawan-kawannya yg lelain tu , 'kompem' dia jugak jadi teddy bear dan orang lain pun  tak tau yg dia tu  'so sexy' hehex . .opsss.. *tutup mata cepat !!!
ni namanya selam sambil minum air ni . .  hehehe..lets dance bebeh !! *usik-usik bawa bahagia*


Comments