BAHAN BUKTI

hi   . . . awak tentu tau yg saya selalu bergaduh dengan skandal saya encik Max tu kan . sebenarnya saya bukan nak cari publisiti atau mencari kesilapan si Max tu tetapi kalau dah melampaui ,mengapa harus tidak saya kutuk ! eh . . macam lain pulak ayat 'kutuk' tu kan hehe

ye  . . saya ada buktilah yg saya betul-betul marah si Max sebab dia yg bersalah ! bukan salah saya ! saya seorang yg tak bersalah  . .eh ..macam kes mahkamah le pulak ni hmmm

jum-jum tenguk bahan bukti yg saya  perolehi petang tadi .  . .





awak tengok je lah semua skrinnya putih  . .loading jangan cakaplah punya lah bersopan santun geraknya . . saya siap guna power turbo lagi tu tau mau kasi  laju..tapi hampa belaka .kalau saya guna line google chrome dan mozila firefox lagilah takkeluar apa-apa untuk blogging ni . .hmm kini  hanya api kemarahan yg menyala dan akhirnya saya ambil keputusan . .saya akan terus meninggalkan Max dalam sepi . . .  tidur lebih baik  :(


Comments