BEREHAT SEBENTAR BERSAMA NOTEBOOK

hai...assalammualaikum para pembaca budiman
yang baik budi, jujur ,sopan santun dan penyayang..*ayat bodek ni bebaik eah* huhu ... kelas harini macam rilex pulak  ,siap dapat online  , manafati masa itu ,kerana masa itu emas ! so ...apa lagi blogging la saya ! sambil tu usha-usha la kekasih yg jauh dimata tu ... eh. !..  just wanna to say ' missed you awak . . * .. ahak *gedixx*

<3<3<3<3


kenapa pelajar gembira bila pengajar tiada dikelas ? aaa ni soalan saya harini ...

ada kawan saya cakap ,ketidak hadiran tenaga pengajar dikelas adalah anugerah yg tidak dijangka ! itu ialah dambaan semua pelajar ! so bila ianya belaku,ianya seakan rahmat yg harus disyukuri . . .
*adeh . . .

ada member perempuan kata  . . bila tiada pengajar itu bermakna pelajar di uji ,sejauh manakah rasa tanggung jawap seorang pelajar memanafaati masa yang dikosongkan itu .. hargai lah dengan bijak sana bukan kesini kesana !! ish3x..nasib saya tak nakal dalam kelas kan ^_^

budak hujung meja tu cakap  pulak ..bila pengajar tiada bagai kehilangan sesuatu di minda ni, seakan-akan kehadiran pelajar saat tu hanya memenuhi jadual ,padahal dari rumah semangat untuk belajar begitu berkobar-kobar ..aduh...rugi..rugi...tapi apa yg dia rugi...saya pun tak pasti hehe . . . buat masa ni, tu jelah tiga orang member baik saya dikelas..so  tak boleh komen lelebih ..kang kantoi pulak ! :p

eh..tenaga Pengajar saya dah tiba laaa ,mungkin masalah dia dah settle lah tu !..dengan ini saya mohon diri. assalammualaikum semua  . . . tata ^_^

Yuzuriha Inori :)

Comments