Skip to main content

BEREHAT SEBENTAR BERSAMA NOTEBOOK

hai...assalammualaikum para pembaca budiman
yang baik budi, jujur ,sopan santun dan penyayang..*ayat bodek ni bebaik eah* huhu ... kelas harini macam rilex pulak  ,siap dapat online  , manafati masa itu ,kerana masa itu emas ! so ...apa lagi blogging la saya ! sambil tu usha-usha la kekasih yg jauh dimata tu ... eh. !..  just wanna to say ' missed you awak . . * .. ahak *gedixx*

<3<3<3<3


kenapa pelajar gembira bila pengajar tiada dikelas ? aaa ni soalan saya harini ...

ada kawan saya cakap ,ketidak hadiran tenaga pengajar dikelas adalah anugerah yg tidak dijangka ! itu ialah dambaan semua pelajar ! so bila ianya belaku,ianya seakan rahmat yg harus disyukuri . . .
*adeh . . .

ada member perempuan kata  . . bila tiada pengajar itu bermakna pelajar di uji ,sejauh manakah rasa tanggung jawap seorang pelajar memanafaati masa yang dikosongkan itu .. hargai lah dengan bijak sana bukan kesini kesana !! ish3x..nasib saya tak nakal dalam kelas kan ^_^

budak hujung meja tu cakap  pulak ..bila pengajar tiada bagai kehilangan sesuatu di minda ni, seakan-akan kehadiran pelajar saat tu hanya memenuhi jadual ,padahal dari rumah semangat untuk belajar begitu berkobar-kobar ..aduh...rugi..rugi...tapi apa yg dia rugi...saya pun tak pasti hehe . . . buat masa ni, tu jelah tiga orang member baik saya dikelas..so  tak boleh komen lelebih ..kang kantoi pulak ! :p

eh..tenaga Pengajar saya dah tiba laaa ,mungkin masalah dia dah settle lah tu !..dengan ini saya mohon diri. assalammualaikum semua  . . . tata ^_^

Yuzuriha Inori :)

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx