BERITA BAIK ,BARANG PUN BAIK !!!

Assalammualaikum awak . . .

Pernah tak awak rasa marah dgn bateri phone awak  yg tak bertahan lama? Apa guna handphone mahal tp bateri tak tahan lama ye dok ?

Ni lah antara masalah yg sering dihadapi oleh masyarakat kita .lebih-lebih lagi jika kita selalu berjalan jauh  atau sering berada diluar rumah kerana tugasan !

awak mungkin juga  seorang pemandu yg  terpaksa berjam-jam berada diluar rumah? dimana handphone adalah pengerat kasih sayang dengan orang yg jauh, tapi beteri masih menjadi penghalang ? . . .

 atau mungkin  awak seorang peniaga yg sentiasa sibuk keluar masuk ofis kerana menghadiri mesyuarat  dan beteri masih menyebab panggilan terbatal  dan awak terlepas kontrak yg berharga ??


dan mungkin jugak awak seorang kekasih yg sentiasa nak tahu apakah aktiviti kekasih awak disetiap saat dan masalah bateri masih jugak belum dapat diselesaikan ? sehingga timbul rasa curiga dihati awak tu ..


awak..oo awak . . .
saya percaya terdapat bermacam lagi masalah berkaitan kemampuan bateri telefon bimbit utk bertahan lama. Justeru itu, saya ingin menawarkan penyelesaian kepada  masalah ini. !!

kini terdapat  'power bank' dgn HARGA TERBAIK  !!
dan harga masih boleh dirunding  mengikut pasaran semasa. Butirannya  adalah seperti berikut:

 13000mah= rm140
 11200mah= rm120
 20000mah = rm150
 10400mah= rm110

 Sebarang maklumat lanjut boleh di kemukakan kepada LYENDA IXATI *sila klik nama saya itu * awak boleh terus memesan melalui inbox fb  saya  dan saya akan menawarkan harga yg  kita boleh  rundingkan bersama nanti . . ianya pasti memuaskan hati awak !! ingat stock adalah terhad dan saya tak nak awak terlepas peluang yg menarik ini . .  cepat !  saya tunggu ni  ^_^

gambar dibawah ni adalah power bank yg didalam stock :















*awak . . . jangan tunggu lelama utk PM saya ye  . . . 

Comments