Skip to main content

BERITA BAIK ,BARANG PUN BAIK !!!

Assalammualaikum awak . . .

Pernah tak awak rasa marah dgn bateri phone awak  yg tak bertahan lama? Apa guna handphone mahal tp bateri tak tahan lama ye dok ?

Ni lah antara masalah yg sering dihadapi oleh masyarakat kita .lebih-lebih lagi jika kita selalu berjalan jauh  atau sering berada diluar rumah kerana tugasan !

awak mungkin juga  seorang pemandu yg  terpaksa berjam-jam berada diluar rumah? dimana handphone adalah pengerat kasih sayang dengan orang yg jauh, tapi beteri masih menjadi penghalang ? . . .

 atau mungkin  awak seorang peniaga yg sentiasa sibuk keluar masuk ofis kerana menghadiri mesyuarat  dan beteri masih menyebab panggilan terbatal  dan awak terlepas kontrak yg berharga ??


dan mungkin jugak awak seorang kekasih yg sentiasa nak tahu apakah aktiviti kekasih awak disetiap saat dan masalah bateri masih jugak belum dapat diselesaikan ? sehingga timbul rasa curiga dihati awak tu ..


awak..oo awak . . .
saya percaya terdapat bermacam lagi masalah berkaitan kemampuan bateri telefon bimbit utk bertahan lama. Justeru itu, saya ingin menawarkan penyelesaian kepada  masalah ini. !!

kini terdapat  'power bank' dgn HARGA TERBAIK  !!
dan harga masih boleh dirunding  mengikut pasaran semasa. Butirannya  adalah seperti berikut:

 13000mah= rm140
 11200mah= rm120
 20000mah = rm150
 10400mah= rm110

 Sebarang maklumat lanjut boleh di kemukakan kepada LYENDA IXATI *sila klik nama saya itu * awak boleh terus memesan melalui inbox fb  saya  dan saya akan menawarkan harga yg  kita boleh  rundingkan bersama nanti . . ianya pasti memuaskan hati awak !! ingat stock adalah terhad dan saya tak nak awak terlepas peluang yg menarik ini . .  cepat !  saya tunggu ni  ^_^

gambar dibawah ni adalah power bank yg didalam stock :















*awak . . . jangan tunggu lelama utk PM saya ye  . . . 

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx