GOODBYE PROBLEMS

assalamualaikum awak . . .
hari nak hujan tu ! lihat lah petir yg sedang sambar menyambar di background saya ni hehe . . . dari seberang saya ambil ni tau ,jangan memain :) haaa . . .

awak . . awak ingat tak ritu , alaaa yg saya kata notebook saya hardisknya rosak tu . pastu apek ensem suruh saya beli baru jek sebab kosnya tinggi untuk repairing . . aaaa..ingat tak..ingat tak ? tak ingat ? huh ! confirm dah banyak makan semut ni ! :p

awak ooawak . . .nak tau tak bagaimana saya settlekan masalah saya tu? ishh . .sapa cakap saya jumpa apek ensem tu lagi ,emmm . .  kawan saya yg ensem tu ?? dia pun dah mana tah menghilangnya  . .haish..busy sungguh dia sekarang ni ,sehinggakan saya nak PM dia pun takut mengganggu dia ! ok.. thats not the problem lah kan !
the problemnya ialah bagaimana saya boleh selesaikan masalah saya tu tanpa mengeluarkan sesen pun 'wang' saya . . .

ada sorang insan yg boleh la dikatakan pro jugak . . dia dan gadget ni memang kawteam kot ! dia sarankan saya buang semua data games , semua gambar dalam simpanan di disk D  , didownload  dan semua sudut video dan simpanan lagu-lagu jiwang dan rock kapak saya tu . .  yess DELETE ALL !!! yg tinggal cumalah chrome,opera and mozila firefox . . .

dan hasilnya . . . saya  masih lagi dapat meroyan macam selalu heee~ thanks alot bro !! rock steady \m/ eh !



Bedroom ♡

Comments