ITS TOO MUCH SAYANG

Assalammualaikum
hai awak . ..sebagai insan yg waras , dia biasanya akan berkata-kata seiring dengan akalnya bukan dengan hatinya. jika diberi wajah yg hebat  , kehidupan yg mewah tetapi perangai yg kurang menarik maka hilanglah sedikit anugerah sempurna bagi seseorang itu ! sesungguhnya kita tak boleh mengubah wajah kita tetapi ita wajib mengubah perangai kita kerana itu mampu dibuat ! eh . . .apa yg saya meroyan ni kan ? ok tak mau cakap banyak awak baca dibawah ni  . . .


inikah milik kata-kata seorang perempuan yg beragama islam ? saya meroyan sebab dia kutuk team saya , pemain kegemaran saya , keturunan saya ,orang -orang dinegeri saya sama lah termasuklah dia mengutuk saya jugak . . patut ke awak jika dia begitu ?? mohon Allah selamatkan dia . . . aaaminn . . .

                                                               

jap-jap adik ni nak cakap . . . .

werkkkk . . .  hahahaha

Comments