ITU BUKAN ALASAN

salam rindu diangin malam yg dingin lagi sepi  . . .  alhamdulillah dunia masih lagi bebas untuk wujud dan Allah masih lagi menaburkan nikmatNya buat semua mahluk  dimuka bumi , dan sebagai hamba Allah yg kerdil ini saya masih tetap setia bersyukur kerana diberi peluang untuk bernafas tiap waktu yg berlalu . . .thanks Allah . . .

alasan apakah saya berbicara rindu malam - malam buta begini ? mungkin ini hanya naluri  yg kejap datang dan kejap pergi  . ada insan mengata kan bahawa saya sukar difahami tapi pada saya tiada alasan untuk tidak memahami saya jika dia dah kenal saya agak lama .

mungkin tidak ada unsur mengaibkan sesiapa disini tapi percaya lah semua yg berlaku itu ada hikmahnya dan saya tetap saya yg dulu  , kini dan selamanya . . . .  emmm entahlah . .

Comments