Skip to main content

PLAYBOY !!

hai there!
dalam keadaan line yg kejap laju kejap perlahan ni , saya masih sempat lagi meroyan disini . . . melihat keadaan sekeliling kehidupan ini , ingin saya nyatakan disni bahawa dikalangan sahabat ,saudara terdekat dan insan yg sentiasa keluar masuk dalam hidup saya  . . bahawasenya kebanyakkan bujang tua atau anak teruna yang masih belum berkahwin itu adalah lelaki yg pada mudanya remajanya ialah seorang PLAYBOY a.k.a kaki perempuan  ! dan kenyataan ini dilanjutkan lagi dengan temu bual saya dengan beberapa orang jejaka yg masih single mingle namun usianya bukan tahap teruna trang tang tang !! shh . .

Sweet <33

*perkenalan abang dengan awek awek abang selalunya secara tidak sengaja ,kadang-kadang dibustop kadang-kadang di shopping complex ,kadang-kadang di pasar malam,kadang-kadang di pesta ria muda mudi..eh..macam pop yeyeh pulak! semuanya akan kekal  hanya beberapa minggu paling lama pun 4 bulan ..lelainnya 4 minggu pun tak sampai . . awak nak tau sebab nya? ini disebabkan hampir kesemuanya tu awek orang abang kebas !! hahaha . . kan dah kantoi  ni  . . so lepas kejadian yg menimpa abang satu persatu tu,maka abang serik nak couple lagi dan seterusnyasilalah  izinkan abang solo sampai ketua  ye dik . . . hahaha..saya gelak saje tanpa sepatah ayat . . .

boy
*alaa rileks la beb ,gua lelaki ,gua power doh . .kalau gua tak kawen pun,gua still ok pe.. lainlah macam lu tu orang perempuan , kang kawen lambat orang cakap tak laku ,padahal lu orang yg jual mahal . .tapi lelaki terlepas macam gua ni..*bukan lelaki terlajak ok* benda -benda ni just a small thing je ,ada ku kesah ?? takkan dohhh . . oh men . .  bro ni hampir hampir nak bodohkan saya laaaa  dohhhh .  . .

nothing/everything | via Tumblr

*abang bukan sengaja nak solo lelama dik . .abang sebenarnya memang teringin nak kawen,nak ada keluarga macam orang lain tu,tapi tulah nak kata apa belum ade rezeki la katakan  . kalau nak ikutkan bulanni jek dah 5kali abang mandi bunga tapi awek pun song takde lekat kat abang ,malahan dia orang nampak abang ni macam tak wujud jek.. serious dik..bila abang jumpa awek je abang cakap . . hi..jum couple . .  dia just jeling lepastu blah!! macam nak menangis abang dibuatnya ,tapi tulah dah takde jodoh kan..redha je lah . .  emmm abang ni ganas sangat kan,orang perempuan ni suka yg slow dan planning guy..bukannya tangkap muat sesaja  .  . .

Cute boy!!

*dulu aku ade perempuan ramai !
salah satunya artis ,dulu masa belum popular akulah tempat dia mengadu semua masalah nya..masalah duitlah,keluargalah,masalah kesihatan lah . .tup-tup dah terkenal,jangan kata nak mengadu masalah,nak bertanya khabar aku pun tak pernah ! macam itu ke perempuan? haiyakk..baik gua solo sampai gigi gua tiggal dua pun tak pelah . .  .  hmm . . . nilah kata-kata orang yg hatinya dah hancur

let's tessellate | via Tumblr
*apa ko sebok nak tau kenapa aku ta kawen lagi ??? ajak ko kawen ritu tak nak !! mengade !!
eh . . . rupanya saya salah orang untuk bertanya lah . . dia dah 4kali kawen  tapi semua isteri dia mandul ! last-last dia ceraikan isteri-isteri dia lepas keputusan makmal hospital keluar  . ..bahawa sesungguhnya doktor mengesahkan yg dia sebenarnya yg mandul . .  frust gila abang tu !! akhirnya dia bertekad utk tidak berkawen lagi . . ish3x . .macam ni pun ade??

Untitled

AWAK OO AWAK . .
sebelum saya kena kepung dengan playboy masa balik kelas nanti baik saya stop meroyan ok ,buat kawan-kawan yg masih bujang tu apa yg saya nak pesankan : bersyukurlah bahawa status single awak tu sebenarnya Allah nak menguji ketahanan minda awak mengawal napsu zahir dan batin !jika awak menang dalam cobaan ini ,maka Allah akan memberi ganjaran yg istimewa buat awak nanti . . sabar ye sayang . .  heheeee~


tumblr
wanna a big hug .  ..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx