RINDU YG HILANG

saat ini aku rindu biar pun kau ada didepan ku
eh...lirik lagu retro tu kan..tapi saya tak tau pun apa tajuk lagunya
cuma kadang-kadang bila layan sinar fm tu ada jugak lagu ni kedengaran . .
awak..oo awak
saya ada soalan ni , kenapa kita rindu ,
padahal orang tu dah terpacak depan mata kita ekk ?
adakah sebenarnya kita tak rindu dia sebelum ni
atau hanya sebab memang kita nak rindu dia saat tu ?
atau memang kita degil ?
bila jumpa rindu,bila tak berjumpa tak rindu ?
hehehe..ala.. rilex la kan
rindu tu bukanlah mainan tapi hanya perasaan
yang sebenarnya kadang-kadang manusia senang lupa
tu pasal bila si dia jauh ,kita pun ter lupa nak merindu hehehe
kata orang kalau pelupa sesangat macam tu
sah-sah dia suka makan semut sebagai jajan!
eh . .betul ke awak ??
jap ea. . .saya nak cari rindu saya
assalammualaikum rindu . . .   *adnan sempit 3 !





Field ♡
emmm..mana pergi nya rindu saya tu ekk . . . .


Comments