ROUND THE WORLD

selamat malam semua
malam ni kan . . .saya ni macam letih semacam jek sebab seakan-akan baru lepas dari beraksi kejar mengejar dengan seseorang ,sebabnya kejap dia kata nak tolong kawan lepastu dia kata dia nak keluar  makan,kejap dia dibilik peribadinya dan kejap tu pulak dia dah didalam kereta dan kejap dia kata baru sampai kedai makan tapi belum sempat tanya dia order apa . . .dia dah kata yg dia dah siap makan . . .
dan diakhir kejadian tersebut dia kata dia dah mengantuk . .

kenyataannya :  muka bumi berubah mengikut perubahan musim dan angim monson . . . hahaha tak masuk dalam cerita tu pun . .ngexxx . .

awak oo awak . .
awak rasalah kan kaki ni pandai tendang orang tak ekk ??

Tumblr
peace . .  .

Comments