SAYA SAYANG AWAK

assalammualaikum . . .  encik selasa dah datang lagi ! harini merupakan selasa yg terakhir untuk september 2013  . . .emmm dan tak mustahil jugak selasa yg terakhir untuk saya . . ye lah kan kita bukannya tahu ketentuan Allah  . . .

awak . . .  sejak kebelakangan ni jiwa saya tak berapa stabil , mungkin tugasan yg menjadi tanggung jawap saya telah membuatkan saya merasakan begitu . kehadiran awak kebelakangan ni sebenarnya ialah penyeri hidup saya tetapi disebabkan tugas . . saya makin abaikan awak . .maafkan saya ~

ye saya tahu , awak cuba menghiburkan saya dengan telatah awak  yg memang mencuit perasaan saya namun bila keadaan tenang kembali . . hati saya sepi sendiri . .  . stock gelak saya kosong !!

awak . . . maaf kalau saya suka sangat mengatakan yg saya ok . . .tak apa-apa . .yg sebenarnya saya sedang tertekan disini . . . pada zahirnya memang saya ok ,tetapi pada batinnya . . . . Allah saja yg tahu . .

ye awak . . kalau beberapa hari ni mood saya membosankan awak . . maafkan saya ,kerana saya memang sedang diulit resah dan saya tak mahu awak jugak terjerumus dalam permasalahan saya ini . . . harap awak dapat mengerti kata-kata saya ini . .

sekali lagi maaf kan saya dan terima kasih untuk bahagia kita kecapi bersama  . . .saya sayang awak ~


Comments

Anonymous said…
take a rest dear
Lyenda said…
insyaallah . . tengs ^_^