Skip to main content

SAYA SAYANG AWAK

assalammualaikum . . .  encik selasa dah datang lagi ! harini merupakan selasa yg terakhir untuk september 2013  . . .emmm dan tak mustahil jugak selasa yg terakhir untuk saya . . ye lah kan kita bukannya tahu ketentuan Allah  . . .

awak . . .  sejak kebelakangan ni jiwa saya tak berapa stabil , mungkin tugasan yg menjadi tanggung jawap saya telah membuatkan saya merasakan begitu . kehadiran awak kebelakangan ni sebenarnya ialah penyeri hidup saya tetapi disebabkan tugas . . saya makin abaikan awak . .maafkan saya ~

ye saya tahu , awak cuba menghiburkan saya dengan telatah awak  yg memang mencuit perasaan saya namun bila keadaan tenang kembali . . hati saya sepi sendiri . .  . stock gelak saya kosong !!

awak . . . maaf kalau saya suka sangat mengatakan yg saya ok . . .tak apa-apa . .yg sebenarnya saya sedang tertekan disini . . . pada zahirnya memang saya ok ,tetapi pada batinnya . . . . Allah saja yg tahu . .

ye awak . . kalau beberapa hari ni mood saya membosankan awak . . maafkan saya ,kerana saya memang sedang diulit resah dan saya tak mahu awak jugak terjerumus dalam permasalahan saya ini . . . harap awak dapat mengerti kata-kata saya ini . .

sekali lagi maaf kan saya dan terima kasih untuk bahagia kita kecapi bersama  . . .saya sayang awak ~


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx