SIAPA SAYA

assalammualaikum pembaca yg setia  . . . bila cuaca dah cerah kembali mood ceria pun datang lah jugak ,walaupun mood saya sejak kebelakangan ni kejap on , kejap off tapi saya masih boleh kawal lagi kot. . . tah pape je la saya ni  kan . . .

selepas mood raya dah selesai , kini timbul pula mood mecari wang , sambil tu mencari ilmu ! haish . . tak tau dok diam  . . .  rutin mula berubah , tiap hari terkejar-kejar pada waktu ,kejap kejar minit ,kejap kejar saat ,kejap tu kejar mengejar dengan anjing . . .grrr kung ! kung ! hahax cabut !!!

awak oo awak . . .cuba lah awak tenguk background blog saya sekarang ni , tu adalah background paling mudah saya perolehi  dan ini menunjukkan bahawa mood malas saya untuk menjelajahi google sudah datang dalam hidup saya ni . .  dan anggap je la ini merupakan back ground paling hebat yg saya pernah edit !! *coverline je ni heee*

dan awak jangan risau ,kerana walau apa pun background diblog saya ni yg saya guna , entri saya tetap akan meyakinkan saya sendiri ! ye hanya saya  . . maklumlah saya kan blogger syok sendiri huhux

mood saya sekarang : mengantuk tahap hantu cina ! ! . .  ^_6


Untitled

Comments