SS ??

Im swaggie guys | via Facebook

salam mesra dari danga bay  ^_^
angin petang yg bertiup dari teluk ini buat saya rindu lagi kat blog ni dengan senyuman saya menaip lah entri yg ke 720 ..senyum lah bibir walau hati sedih kerana bibir yg sentiasa  mengukir kan senyuman  itu , dapat menceriakan keadaan sekeliling walaupun tukang senyum tu sebenarnya senyum buat-buat !! haaaa . .  tak ikhlas eah ?? opss . .


Cute


lepak tempat begini memang sempoi . . .layan pulak lagu rock kapak . .  dari kumpulan May . . cintamu mekar dihati . . .ohnyaaa. . .  terkedu kejap idea nak keluar hmm... . . ketika ni saya ditemani oleh sinar matahari  yg makin suram . .

awak..oo awak . . .  sebenarnya ada kata-kata yg  nak saya nyatakan disini . . .iaitu bahawa sesungguhnya kan . . . yang sebenarnya kan . . . emmm dan. . .  yang . . yang. . dan  yang  sebenarnya  . . . saya sayang awak . . .  hehehe *syok sendiri pulaknya ni**

Taylor

Comments