HARI MINGGU , SAYA JADI CEMBURU

salam hari minggu awak . . .
harini saya memang takde mood nak blogging sebenarnya
tapi disebabkan ada something yang saya nak kongsikan harini
maka dengan gelak dan senyum saya taip entri sengal saya utk awak baca harini . .  .

awak . .saya bingung sebenarnya
entah apa istemewanya kucing betina saya tu saya pun tak tau
dalam minggu ni dia asik di kejar oleh 5-6 ekor kucing jantan
bila saya keluar je kebelakang rumah saya
dikeliling kucing betina saya tu
ada bapak-bapak kucing yg handsome2 belaka !
ada yg muka tembam
ada yg bulunya kembang
ada yg manja
ada yg nampak macam hero semalaya !
wow . .  tapi tulah kucing betina saya tu poyo sikit
boleh dia buat derrrkk je bila kena usha !! hahaha
jeles siot tengok kucing saya tu
semua kucing-kucing handsome tu suka kat dia
sehinggakan bila kucing betina saya bergerak ke tempat lain je
semuanya 'mengeow' mencari !! hahaha jeles ok . .jeles  . . .
tapi kenapa ??? kenapa kucing saya yg menjadi rebutan??
kenapa tak saya ?? hahaha
cinta gila betul lah kucing-kucing ni
yg menjadi masalahnya  . .  .
ilmu apa kucing betina saya pakai ??
ingat nak menuntut ilmu tu dengan dia
tapi saya tak paham bahasa kucing lah  . .
oh . .tidak . . .  !!!!!
suara kucing-kucing jantan itu
telah membingitkan suasana hari minggu saya ni . . .
dan saya semakin menjadi cemburu disini hahaha

All Categories -

awak..oo awak . .  tolong saya  . . . .
cemburu menguasai jiwa saya ni arghh . . . hahaha


Kiss kiss


Comments