I HAVE NEW BOYFRIEND !

salam mesra dari selat tebrau
hai awak . . . petang -petang macam ni lepak tasik la boleh buat hilang tention ! berjogging dengan FIBO bukan perkara asing bagi saya . lagi-lagi lepas dapat kekasih baru huhu . . boleh la layan sampai lenguh ! sampai lenguh?? layan apa tu haha


eh..betul ke ni? ke . . cuma gossip  jek? emm tah lah nak kata gossip macam betul,nak kata betul macam gossip ! tadi masa saya tanya FIBO handsome tak kekasih baru saya *klik sini* kata FIBO FUUYOOO !! memang terangkat ! dan bukan je FIBO yg tertarik malahan ramai lagi jejaka yg tertarik kat  'sidia' ..kalau awak tak percaya lihat sahaja komen-komen kat situ hehehe haish jeles saya tau !

yup my new boyfriend memang handsome kan ^_=

Comments