KAN . . . DAH AGAK DAH . . .

PEEWIIT . . .
haaa kan dah kena usha  , sape suh masuk blog ni ,awak . . . .  bila tengok kucing getek tu main mata ,macam nak nangis pulak saya . . . bukan apa  dia tu asik kedip-kedip mata tak memasal ! lempang kang baru tau , nak bagi rose tu bagi je lah !! hahaha dia ingat orang boleh cair gaknya dengan mainan mata nakal dia tu  . .werkkk takde makna :p

Awak . . .bila semua orang sedang  sibuk . .  .

adik - adik sibuk exam
mama kerja
ayah out station
kawan-kawan busy
nenek jauh
jiran belah kanan tidur
jiran sebelah kiri asik karoke
bujang depan rumah sibuk  cuci kereta baru
class cuti
taska takde call
kawan facebook tak ramai yg peramah
bf takde
lessbie tak online
pengkid uzur :p !
gay sibuk layan game
blogger-blogger lain sedang mengarang ayat entri
saya  . . . err . .  . saya sorang-sorang disini
sunyi dan hanya ditemani kenangan dan memori . . . .
yg ada hanya lagu-lagu duka cinta semalam
dimana saat itu kau lah segalanya bagi ku  . . . .
alaaaa. . jiwang lagi !!!!*hantuk kepala kat meja !!

(3) Tumblr

Comments