KAU LAH NYAWA KU

malam ni mood down gila !!
nasib mood je yg down tapi saya tak down,saya masih up !
demam yg tak baik-baik tu buat saya tambah risau . .  ,. apakah puncanya ? ubat dah habis namun takde kesan apa-apa pun ! bila masuk je magrib , badan saya jadi seram sejuk dan terus panas  . . .

ya Allah penghapus dosa kah ini ?

cobaan ini semakin hari semakin berat buat ku  . .

mampukah aku meneruskan semua ni ?

selagi aku bertahan ,akan aku cuba ,namun jika gagal . . .

aku rela berundur ~

awak . . .haritu doktor ada bertanya pada saya  . . . 
family awak ada yg menjadi pesakit kanser ? saya jawap ye  ada . . .  mak cik saya , nenek saya  , dan doktor hanya menganggukkan kepala  tanpa berkata apa-apa!

saya sakit apakah doktor ? soalan saya tidak dijawap tapi doktor hanya senyum berat ! hmm nanti kami buat kajian dulu  then bila keputusan keluar pihak kami akan menghubungi awak ye  ...

ah ! soalan yg serious dijawap dengan jawapan yg macam tu ??? kalau peperiksaan SPM sah markahnya 20% !! anda gagal dokt !!

ok fine ! jawapan yg 20% tu saya simpan ,dan hingga keharini doktor belum lagi menghubungi saya mau pun mama . . . aah penantian itu satu penyiksaan !

 bodyelectricm.tumblr.com

duhai nyawa  . . .
andai kau hadir sebagai pinjaman dari yg Esa
aku terima mu dgn rasa bersyukur yg amat sangat
kerana dgn mu aku dapat merasa 1001 nikmat dunia yg sementara ni
kerana dgnmu aku dapat melihat mama dan ayah serta adik-adik
kerana dgn mu aku dapat melihat kawan-kawan ku
kerana dgn mu aku mampu melihat indahnya dunia
kerana dgn mu aku mengenal erti cinta dan kecewa
yea . . . kini aku bersyukur
selama mana Allah bagi pinjam KAMU untuk aku
selama itulah hanya KAMU lah nyawa ku
dan jika KAMU ada niat utk meninggalkan aku 1 hari nanti
aku rela kita pergi bersama meninggalkan dunia ini selamanya . . . .


ye . . . .aku rela pergi bersama mu nyawaku . . . . 


Flowers:)


Comments

Anonymous said…
Hey hai..tu mkne nye awk diserang sesuatu yg tk kelihatan..amek la air wuduk brwuduk secare btol n bce la ayt empat qul beserta alfatihah dengan al kursi dlm surah al baqarah.insyaallah gngguan cmto akn kurenk...
Lyenda said…
hai. . . insya Allah and thanks . .