MY HEART

ketika ini . . .

 Life is so beautiful even if it´s rainning | via Tumblr

hujan lebat diluar rumah namun sepi nya malam saya tanpa satu suara yg selalu hadir itu . . . dingin air hujan yg mencengkam hingga ke tulang  kini tak lagi terasa kerana jiwa saya saat ni sudah tidak keruan lagi rasanya  . ye awak inilah yg saya rasa tanpa awak disini , menemani malam-malam saya yg sepi , malam saya yg sayu  . .  malam saya makin pilu . . . saya rindu semua yg membahagiakan  . . saya rindu semua yg mengindahkan . . .  saya rindu awak . . .

malam ini encik Bulan sudah sembunyikan dirinya dari saya , air hujan yg mengalir itu bagai air mata saya , suram malam itu bagai suramnya hati saya, titisan hujan bagai irama yg mendendangkan irama pilu buat saya , sementara  suara garau si guruh itu bagaikan memberi amaran pada  saya supaya sentiasa bersabar jika merindu . . .awak . . . saya sunyi malam ini . .  . tanpa awak .



♥
u are my . .  .

Comments