Skip to main content

PEREMPUAN VS LELAKI

hai awak . .
entah kenapa minggu ni mood saya tak macam mood hari-hari minggu lepas ! macam ada yg tak kena disini tapi saya cuba untuk mengatakan . . don't worry. . everything gonna be ok ~ insya Allah . .minggu ni dua kali saya diserang demam over dose ! entah apa yg over, saya pun tak tau lah ,tapi ada orang kata kalau demam yg on off ni ,maybe itu demam merindu . . owh . .kacaw ni . . malam tadi sebelum offline muka buku ,saya sempat  bersembang dengan adik manja saya iaitu A.N !


Carole_s | via Tumblr adik A.N ke ni . . .heee


kami bersembang pasal seorang sahabat kami yg sungguh menjatuhkan maruah kaum kami *orang perempuan*! puncanya hanya kerana cinta . .  dan kalau lah cinta tu dibalas mungkin tidak menjadi masalah ,malangnya sang jejaka melayu terakhir tu menolak cintanya !! walau bagaimana pun si jejaka tu menolak cintanya dengan cara elok-elok sahaja . . tapi si kawan kami ni bagaikan tak reti bahasa , beliau terus mendesak dan mendesak sang jejaka sehingga si jejaka naik bosan dan meluat ! dan akhirnya block profile muka buku adalah jalan yg termudah !


Cupcakes 4ever! | via Tumblr sweet mcm girl yg masaknya jugak heee

awak . .  kalau dia budak sekolah rendah atau mungkin menengah saya akan cakap . . ala...budak baru nak up ,memang sukar untuk memahami . .tapi ni dia dah pun dewasa . . .dah pun berkerja !! so what the function her kind of 'kepala hotak' opsss ayat lucah disini , tapi saya memang tak puashati dengan perangai perempuan begini ! dia sanggup merendahkan diri hanya kerana perasaan cintanya itu. pada asalnya memang saya tak ambik port langsong kes begini tapi bila dah membabitkan kawan-kawan ianya sangat merisaukan saya !
 Googlerisaunya saya . . .

 awak..ooo awak . . betul ke lelaki di dunia ni dah nak pupus ?? hahahaha by the way ada seorang lesbian cakap kat saya  . .  betul tu sayang . .  kat dunia ni tak ramai dah lelaki ,yg ramai nya JANTAN !! Adeh . . . .  teruklah saya macam ni . . . rasa-rasanya  saya kena cipta alat mengesan lelaki lepas ni . . sebab saya tak nak lah beri mama dan ayah saya anak menantu golongan  jantan ni . .  .alahai . .  zalim tu awak kan . .  .

 Untitled
oklah nak offline . . nak cari barang-barang untuk buat alat pengesan lelakilah . .  :p yes mama . .ayah . .saya akan carikan menantu LELAKI untuk u alls ok. .  insya Allah . . .^_^






Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx