SEJAUH MANA DIA BOLEH PERGI ?

jam 12 malam . . . sunyi sepi . . sunyi gila ! bunyi cengkerik pun takde ! apa lagi bunyi kodok  ! bunyi kucing mengawan ! ye la . .semua nya tak berbunyi mlm ni . .  serious  memang sangat sunyi .tetapi jari jemari saya ni tengah gatal nak menaip keypad , so layankan ajelah . .

Untitled
jari jemari kian terasa teringin menaip ..


diluar sana . .  .sesekali kedengaran angklong berbunyi . .  klong. . klong... klong . .  pastinya angin bertiup dan bunyi angklong itulah teman setia saya saat ini . . selang beberapa ketika . .  suara bersungut sang guruh kedengaran di langit gelap malam ini . entah apa yg disunggutkan si guruh itu . .  entah apa maunya  . . . entah mana arah jatuh air matanya nanti . .

Room | via Tumblr
kamar pun jadi sepi . .


eh . .  membebel jek saya malam sunyi ni kan . .sebenarnya saya nak kongsikan sesuatu yg agak menarik untuk di perhatikan . . persoalannya : berjayakah dia mengejar cita2nya dan mencapaikan impiannya itu ???? Allah je yg tahu . . .  dan sebagai insan yg perihatin saya pun mencadangkan tuan punya diri tu memberi kebahagiaan kepada org tuanya dulu , sebelum memberi kebahagiaan kepada 'pemaisurinya' itu . .  jom lepak sini klik link menarik ni ok!


Porcelain doll | via Tumblr
kayak retis laa . .

kemudian bila dah tenguk , awak jawaplah sendiri ,kemanakah arah cintanya pada pelajarannya dan kepada kekasihnya  . . . *takbirrr* mohon Allah lindungi adik ini dgn keluarganya  ...aaminnn . . .


Forever | via Tumblr



Comments