SEMBANG 8 OKTOBER 13

hi there  . . selasa datang lagi bersama tora dan cekelat ding dang . .  .  hahaha sengal !! nini cokelat celop yg sedap dan enak ! tengok ! banyak betul iklan disini ! belum pun taip entri dah keluar iklan-iklan jajan , macam cerita di tv 3 pulakkan heeee..opsss sorry  hanya bercanda je kok  . .eh !! dari seberang pula . .  maaf sekali lagi embak.. :p


awak baru tadi saya bersembang dengan seorang sahabat siber saya dari seberang dia dari kepulauan Bali  ! mungkin hanya sekejap  sahaja perbualan kami , tetapi dia sangat tertekan disana ! lumrah hidup.

dia terpisah lama dengan isterinya selepas rumah tangganya tidak mendapat restu orang tua dan apa yg lebih menyakitkan hatinya dan juga telah menguji kesabarannya  . . si isteri yg dikasihi turut tak mahu pulang kepadanya hanya kerana  dia seorang yg golongan sederhana , manakala kaum keluarga isterinya merupakan golongan yg berharta ! dia sungguh tertekan !

kasih sayang dinilai dengan harta benda , hilang rasa sayang yg sebelum ini di janjikan ! lupa sebuah cinta yg terbina ! sungguh trajis kan . . tapi itulah kenyataannya . .

sebagai  seorang sahabat siber , saya ada juga bertanyakan jika dia ada kekasih gelap ? namun katanya dia sedang cuba untuk memperbaiki diri nya dan sesungguhnya dia ingin kembali kepada isterinya semula , namun semuanya sia-sia ..ianya tidak berhasil . .

saya tidak mampu membantu dia kerana saya bukan isterinya hehehe . . saya hanya sahabat siber dia so saya katakan bahawa jika dia ingin teruskan niat dia tu..rajinlah berdoa kepada Tuhan dan menerima ketentuan tuhan dengan redha , mungkin ada hikmah disebalik semua yg berlaku  ...semuanya perlukan kesabaran  . .


Stitch


malangnya perbualan kami terputus setengah  jalan sebab saya nak mulakan tugasan saya....
 iaitu ''masuk ofis '' . .masak time lah . . nanti petang dah nak pergi kelas  . . adeh . .  .


*awak..oo..awak . .  rindu itu ape ekk * he3


Comments