TEST OH TEST


Hai awak . .
sekarang ni dah masuk bulan oktober kan . pada para pelajar sekarang ni musim peperiksaan dan ujian ! aduhhai . .nak pecah jugak kepala ni dok mengadap buku dan kertas  . .lagi-lagi sebelum ni asik mengadap skrin notebook je hahaha padan dgn muka saya lah kan !

nak meroyan di wall pun sangat-sangat terhad masanya . apa pun sekali sekala kena juga ambil tau hal kawan-kawan siber ni ..maklumlah kan tempat bermanja hahaha woii geli jek  ayat ni ! tapi memang saya suka bermanja dengan menyakat teman-teman siber saya ni  . .kadang-kadang sampai dia orang touching saya buat ! hahaha sebab tu sampaikan ada orang kata saya ni 'sengal' hahaha pedulik apa ! sengal pun sengal lah yg penting hati saya baik tau hahahah . . . .

eh ! perasan tak..entri kali ni banyak sangat gelaknya  ??

dah kenapa la saya ni kan . . ahha sebenarnya nilah cara saya nak lepaskan tention saya . .
letih doe mengadap buku :p test oh test . .  .@#$%^&* . . . . awak oo awak ..cane ni ???

Art saya rindu saat itu . . . 

Comments