TRAGEDI SEMALAM

 hai awak . . .
semalam kan masa saya di taska , ada kejadian yg berlaku diluar jangkaan saya ! ketika tu saya ditempatkan di bilik tidur kanak-kanak yg berusia 2 hingga 6 tahun . selepas membentangkan 'toto' mereka di arahkan tidur didalam satu barisan .ada 2 keping 'toto' yg terbentang dan diatas 1 keping 'toto' tu ada 4 orang kanak-kanak .

dan disebabkan keadaan yg saya anggap '' ala budak-budak lagi'' saya pun mengarahkan seorang kanak-kanak lelaki tu baring bersebelahan seorang kanak-kanak perempuan . ini berpunca tempat yg agak terhad ! lagipun pada saya ..baru 4 tahun . .  takkan la kot 'ehem-ehemnya' lainlah kalau saya ...hahaha *gedik*

nak dijadikan cerita tiba-tiba sedang masing-masing diburu mamai . . mata saya terpandang pasangan sikenet tu sedang ..oh no..mereka sedang . . . aduh. . . .ok saya bagi 'clue' disini . . .

si perempuan tu tidur mengadap muka si lelaki dalam jarak  1.5 kaki gitu, si lelaki pun mengadap si perempuan dalam jarak yg sama ...tapi apa yg paling sweet saya tengok tangan mereka disatukan pada jarak tu hahaha...dan... kanak-kanak perempuan tu malu-malu sambil menutup mata nya dengan tangan yg sebelah lagi !!! wow !!! ergh !! then saya tengok kanak-kanak lelaki tu hanya 'smile as along they are in the same feel' hahaha

awak..oo awak..sweet gile !!! dan saya tengok sampai naik jeles !! nak saya ubah posisi mereka tempat dah takde lagi..so  saya biarkan je sampai mereka tertidur dalam keadaan 'sweet-sweet gitu' !

tapi nasib cuma pegang tangan sampai terlena ,bukan 'part lelain' kalau tak . . . saya yg menanggung bebannya saat tu !! ya Tuhannnn . . ..  ampunkan dosa-dosa hambamu ini  . . . Aaaduhhh . . .

cute :3
hahaha . . .



Comments