WARKAH BUAT AWAK


Miles don't matter | via Tumblr
warkah sepi untuk awak . . .


awak . .  .
salam awak, dalam suasana sepi lagi tenang ni ,maklumlahkan hari minggu takde kelas ,so saya pun rajinkanlah jemarini menari di keypad notebook usang ni.saat ini mungkin awak sedang tidur ,atau sedang sibuk dengan tanggungjawap awak tu .

awak . .
semenjak kehadiran awak dalam hidup saya , tiap hari adalah hari yg indah buat saya ! tiada lagi sepi atau sunyi untuk saya hadap hari-hari . tiada lagi bosan untuk saya redah lagi . awak memang benar-benar buat saya ceria dan bahagia .

awak . .
rindu ini bukan mainan , rindu ini ikhlas dan ia hadir bukan dipaksa ! dan jika ianya hadir untuk awak, maka awaklah yg layak untuk saya rindui . . . ye awak... ini bukanlah cobaan seperti  filem pendekar bujang lapok tu ! ini betul-betul ,bukan main-main.. harap awak boleh terima cebisan rindu saya ni .

awak . .
andai kata suatu masa saya tiada lagi disini , hargailah semua yg pernah kita lewati , saat duka mahupun saat suka kita . kerana pada saya apa yg kita miliki ini bukan hak kita tapi semuanya kita bergantung pada ketentuan takdir yg maha Esa .

awak . .
mungkin ini bagai gurauan nakal saya tapi jangan awak ingat ianya tak mungkin terjadi ! dan saya sedang menanti detik itu . ye awak semua ini adalah hakikatnya . . . saya akan pergi satu hari nanti menemuiNYA . . . ..mungkin masa tu baru awak akan berkata  ..maafkan aku sayang . .



NewYorkBabe
satu hari nanti , meja ini akan sepi tanpa saya . . .

Comments