Skip to main content

WARKAH BUAT AWAK


Miles don't matter | via Tumblr
warkah sepi untuk awak . . .


awak . .  .
salam awak, dalam suasana sepi lagi tenang ni ,maklumlahkan hari minggu takde kelas ,so saya pun rajinkanlah jemarini menari di keypad notebook usang ni.saat ini mungkin awak sedang tidur ,atau sedang sibuk dengan tanggungjawap awak tu .

awak . .
semenjak kehadiran awak dalam hidup saya , tiap hari adalah hari yg indah buat saya ! tiada lagi sepi atau sunyi untuk saya hadap hari-hari . tiada lagi bosan untuk saya redah lagi . awak memang benar-benar buat saya ceria dan bahagia .

awak . .
rindu ini bukan mainan , rindu ini ikhlas dan ia hadir bukan dipaksa ! dan jika ianya hadir untuk awak, maka awaklah yg layak untuk saya rindui . . . ye awak... ini bukanlah cobaan seperti  filem pendekar bujang lapok tu ! ini betul-betul ,bukan main-main.. harap awak boleh terima cebisan rindu saya ni .

awak . .
andai kata suatu masa saya tiada lagi disini , hargailah semua yg pernah kita lewati , saat duka mahupun saat suka kita . kerana pada saya apa yg kita miliki ini bukan hak kita tapi semuanya kita bergantung pada ketentuan takdir yg maha Esa .

awak . .
mungkin ini bagai gurauan nakal saya tapi jangan awak ingat ianya tak mungkin terjadi ! dan saya sedang menanti detik itu . ye awak semua ini adalah hakikatnya . . . saya akan pergi satu hari nanti menemuiNYA . . . ..mungkin masa tu baru awak akan berkata  ..maafkan aku sayang . .



NewYorkBabe
satu hari nanti , meja ini akan sepi tanpa saya . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx