WARKAH UNTUK DIA

 💋
awak
mungkin awak takkan baca warkah sepi saya ni
tapi ianya tetap bingit disini
melaungkan kata-kata yg makin dusta 
sehingga jiwa dan naluri saya sikit memberontak !
ahh ! abaikan semua tu
itu kata hati saya  pada asalnya
tapi bila kerap sangat menjadi mangsa keadaan
hati perempuan saya jadi makin  mengelodak !
cukup lah sekali awak menghukum,
salah saya tetap salah saya
jangan lah cuba menghukum saya lagi !!
merayu - rayu  bukan saya
tapi merintih simpati dalam sepi , itu saya  . .  .
aah ..suasana makin sepi selepas ni
saya cuba untuk mengharunginya walaupun payah !
sekelip je kan ianya berubah !
ok fine !! utk kata awak . .
hmmm .. dugaan kah lagi
abaikan je lah duhai hati
setiap saat saya pujuk hati saya  . . .
ya ...saya akan abaikan setiap kesilapan kecil yg awak lakukan itu
kerana saya bukan Tuhan untuk menghukum awak
saya hanya pengemis kasih sayang
yg hanya mau kan awak hidup bahagia
di dunia dan di akhirat . . . .
saya tak minta lebih dari awak
cukuplah apa yg kita ada ini . .
ini pun rasanya nya tak mampu saya balas
tapi ternyata saya bukan pengemis yg awak kasihani
terabai kian jauh
kerap di pinggirkan dipinggir  kota yg lara
menyusuri tanpa hala tuju
tanpa teman yang jujur disisi . .
kejamkah dunia pada saya ?
aah . .  inilah cobaan buat pengemis
disana . . .dalam kabus sepi itu
lorong busuk akan menjadi istana buat saya suatu hari  nanti
dan ketika itu awak dah boleh lupakan saya  . . .
untuk selama-lamanya . .

maaf sekali lagi  . .  . yang sebenarnya saya bukan siapa-siapa lagi disini

Change your life


Comments

Anonymous said…
ok thnx.... -H.A
Lyenda said…
most welcome . . .