Skip to main content

WARKAH UNTUK DIA

 💋
awak
mungkin awak takkan baca warkah sepi saya ni
tapi ianya tetap bingit disini
melaungkan kata-kata yg makin dusta 
sehingga jiwa dan naluri saya sikit memberontak !
ahh ! abaikan semua tu
itu kata hati saya  pada asalnya
tapi bila kerap sangat menjadi mangsa keadaan
hati perempuan saya jadi makin  mengelodak !
cukup lah sekali awak menghukum,
salah saya tetap salah saya
jangan lah cuba menghukum saya lagi !!
merayu - rayu  bukan saya
tapi merintih simpati dalam sepi , itu saya  . .  .
aah ..suasana makin sepi selepas ni
saya cuba untuk mengharunginya walaupun payah !
sekelip je kan ianya berubah !
ok fine !! utk kata awak . .
hmmm .. dugaan kah lagi
abaikan je lah duhai hati
setiap saat saya pujuk hati saya  . . .
ya ...saya akan abaikan setiap kesilapan kecil yg awak lakukan itu
kerana saya bukan Tuhan untuk menghukum awak
saya hanya pengemis kasih sayang
yg hanya mau kan awak hidup bahagia
di dunia dan di akhirat . . . .
saya tak minta lebih dari awak
cukuplah apa yg kita ada ini . .
ini pun rasanya nya tak mampu saya balas
tapi ternyata saya bukan pengemis yg awak kasihani
terabai kian jauh
kerap di pinggirkan dipinggir  kota yg lara
menyusuri tanpa hala tuju
tanpa teman yang jujur disisi . .
kejamkah dunia pada saya ?
aah . .  inilah cobaan buat pengemis
disana . . .dalam kabus sepi itu
lorong busuk akan menjadi istana buat saya suatu hari  nanti
dan ketika itu awak dah boleh lupakan saya  . . .
untuk selama-lamanya . .

maaf sekali lagi  . .  . yang sebenarnya saya bukan siapa-siapa lagi disini

Change your life


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx