BABE . .

mood letih !

tapi jari jemari saya ni  tetap nak menari atas keypad notebook sebelum mata pejam lena  . . dah habbit kan,nak buat macamne . . ,esok kalau ada suami ,macamana tah keadaan saya ni ,kena ke lupakan arena blogging ni ? atau ajak sekali suami jadi blogger ? ahh kacau . . tunang pun takde dah melalut pikir pasal suami ni *abaikan je lah *

kata orang  . . dalam suasana mood sedih  . kita kena cari satu aktiviti yg boleh buat kita happy ! oh yea . .  dalam suasana dingin malam ni ,ditemani rintik-rintik hujan malam  . .saya yg kedinginnan telah ditemani oleh 'penyeri' malam sepi saya . . siapakah  gerangan ? entah biarlah menjadi rahsia hamba . . tapi cukup menghiburkan  . .
11a.gif


babe . thanks alot sebab dah buat malam saya jadi 'panas' . . dan seakan semuanya umpama mimpi dalam mimpi bila  org dah lama tinggalkan saya ,namun malam ni dia berjaya menghiburkan hati saya . . yea. . . kehadiran yg sangat tidak diduga mungkin . . .tengs  again babe . . .

walaupun ' sembang' kami tak lama tapi atas janji dia ,dia berjaya buat saya rasa dihargai . . ok fine . .u took my heart away to nite . .  . . sekali lagi saya katakan jika anda menghargai hati saya ,saya akan menghormati hati anda . . walaupun seketika ?? yeah . .  walaupun seketika kerana masa saya yg berlalu adalah sangat bernilai buat saya dan kehidupan saya  . .dan sesungguhnya saya benci orang yg tidak menghargai masa saya dan menghargai kehadiran saya dalam hidupnya  . . . so simple kan awak?

eh! nak berkenalan dengan dia ea? boleh  bha kalau kau ~

 mecs061.gifdoll10ljcas.gif

dia ni yg buat saya tak menahan ni . .haish . .  dia sentiasa cool dalam semua hal  . .ok fine !itu animasi dia pada saya  .  . . yg mana kehadirannya yg tak diduga dapat memberi bahagia walaupun seketika . . . by the way . . . tengs babe . .  . eh ! animasi yg baju kuning tu saya tau  ..  .

awak oo awak  . . .aaaa . .  malam ni saya tak mengigau lagi ok . .alamak hujan turun lebat dah ni..ok semua selamat malam minggu . see u again . . jum tidurrr . . .  *tarik selimut lelaju * hehe

 10g.gif  . .  .


Comments