Skip to main content

BABE . .

mood letih !

tapi jari jemari saya ni  tetap nak menari atas keypad notebook sebelum mata pejam lena  . . dah habbit kan,nak buat macamne . . ,esok kalau ada suami ,macamana tah keadaan saya ni ,kena ke lupakan arena blogging ni ? atau ajak sekali suami jadi blogger ? ahh kacau . . tunang pun takde dah melalut pikir pasal suami ni *abaikan je lah *

kata orang  . . dalam suasana mood sedih  . kita kena cari satu aktiviti yg boleh buat kita happy ! oh yea . .  dalam suasana dingin malam ni ,ditemani rintik-rintik hujan malam  . .saya yg kedinginnan telah ditemani oleh 'penyeri' malam sepi saya . . siapakah  gerangan ? entah biarlah menjadi rahsia hamba . . tapi cukup menghiburkan  . .
11a.gif


babe . thanks alot sebab dah buat malam saya jadi 'panas' . . dan seakan semuanya umpama mimpi dalam mimpi bila  org dah lama tinggalkan saya ,namun malam ni dia berjaya menghiburkan hati saya . . yea. . . kehadiran yg sangat tidak diduga mungkin . . .tengs  again babe . . .

walaupun ' sembang' kami tak lama tapi atas janji dia ,dia berjaya buat saya rasa dihargai . . ok fine . .u took my heart away to nite . .  . . sekali lagi saya katakan jika anda menghargai hati saya ,saya akan menghormati hati anda . . walaupun seketika ?? yeah . .  walaupun seketika kerana masa saya yg berlalu adalah sangat bernilai buat saya dan kehidupan saya  . .dan sesungguhnya saya benci orang yg tidak menghargai masa saya dan menghargai kehadiran saya dalam hidupnya  . . . so simple kan awak?

eh! nak berkenalan dengan dia ea? boleh  bha kalau kau ~

 mecs061.gifdoll10ljcas.gif

dia ni yg buat saya tak menahan ni . .haish . .  dia sentiasa cool dalam semua hal  . .ok fine !itu animasi dia pada saya  .  . . yg mana kehadirannya yg tak diduga dapat memberi bahagia walaupun seketika . . . by the way . . . tengs babe . .  . eh ! animasi yg baju kuning tu saya tau  ..  .

awak oo awak  . . .aaaa . .  malam ni saya tak mengigau lagi ok . .alamak hujan turun lebat dah ni..ok semua selamat malam minggu . see u again . . jum tidurrr . . .  *tarik selimut lelaju * hehe

 10g.gif  . .  .


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx