BOSAN TAHAP RIMAU BINTANG


amenda yg saya dah telan malam ni agaknya sehinggakan sampai jam begini saya masih lagi tidak dapat pejamkan mata ni . .

dari jam 10 pm tadi sehinggalah jam 2am saya leka di blog ,mengedit dan membuat entry . .  entah pape je jadinya blog saya malam ni . . . hancur pun ada gayanya blog ni malam ni . .

facebook ?? emm . .  kurang menjadi pilihan saya kerana semua nya melibatkan naluri dan perasaan tak puas hati saya kat seseorang ! moga Allah ampunkan dosa saya . .  .

semua ini belaku disebabkan minda saya yg semakin merundum dan kurang bertenaga semenjak kebelakangan ini . puncanya ??? entah . .  .

sebab cintakah ??  entah . . apa yg saya tau . . saya ni . .  .aah. . .tak boleh taip. . nak tunjuk guna gambar je lah . .

00001cutehug.gif

Comments