EMOSI TAHAP KRITIKAL

Pure 🌼
hurm . . .
bila ditanya soal perasaan ni , siapa yg nak mengaku yg dia salah ! ye kan ? kalau salah pun ,dia tetap nak cover lepas tu cepat-cepat tanya ,eh..apa saya dah buat ??? aaa permainan kata-kata disitu ! hello  . . . kenapa tak mengaku kesilapan sendiri ? kenapa nak tutup benda yg orang dah tau itu salah ? seronok sangat ke menipu ? please la . . . lihat balik pada apa yg awak dah buat sebelum ni  dan tengok betul-betul adakah ianya ada salah atau  tidak ?!

payah nak cari silap sendiri tapi mudah nak jumpa silap orang lain ! itu lah fakta ! kalau saya  . . . saya sering mengaku salah  . .ye saya salah..maafkan saya ~ haaa habis cerita kan. . tak perlu menokok tambah benda yg di tentunya salah tu lagi !ok . . .fine ! waaah . .  . jujur nya saya hari ni :p

Pure 🌼


seringkali kita tanya pada orang sebelah kita . . wei..aku salah ke ?? dan bila dia menjawap eya lah ,kau salah . .  awak rasa dapat kah kita terima kenyataan itu secara langsung ?? ada takde telinga ni dengan tiba-tiba jadi panas dan merah  . .  mungkin aja . .

jarang sekali orang terus kata ''oh ye ke aku salah . . . aku tak perasan la kata-kata aku tu salah le pulak'' takde...memang takde yg kata macam tu . . kalau ada pun cuma saya je kot hehe . .

Pure 🌼


ok..fine ! disebabkan taknak melaratkan lagi keadaan . . harini 6.11.2013 . . saya deaktif muka buku ! kepututsan muktamad , surat menyurat tak akan dilayan ! call. . sms . .  not function !!!tempohnya  ??? sampai kepala saya dah tak sakit lagi . . . bukan apa saya dah  letih untuk mengawal emosi sendiri untuk mengaku silap !!

hahaha . . pelik tapi memang pelik !! cakap banyak tak guna dah takde maknenya  . .  . RINDU ? ala tak payah ucaplah kalau hanya nak sedapkan hati saya je ni . .  saya ego ? tak  . .  saya tengah marah  . . k . . bhaii . . .

Pure 🌼

*banyaknya bunge :p

Comments

Anonymous said…
for me?marah kt i?..ok fine...
Lyenda said…
saya marahkan nyamok :p