Skip to main content

EMOSI TAHAP KRITIKAL

Pure 🌼
hurm . . .
bila ditanya soal perasaan ni , siapa yg nak mengaku yg dia salah ! ye kan ? kalau salah pun ,dia tetap nak cover lepas tu cepat-cepat tanya ,eh..apa saya dah buat ??? aaa permainan kata-kata disitu ! hello  . . . kenapa tak mengaku kesilapan sendiri ? kenapa nak tutup benda yg orang dah tau itu salah ? seronok sangat ke menipu ? please la . . . lihat balik pada apa yg awak dah buat sebelum ni  dan tengok betul-betul adakah ianya ada salah atau  tidak ?!

payah nak cari silap sendiri tapi mudah nak jumpa silap orang lain ! itu lah fakta ! kalau saya  . . . saya sering mengaku salah  . .ye saya salah..maafkan saya ~ haaa habis cerita kan. . tak perlu menokok tambah benda yg di tentunya salah tu lagi !ok . . .fine ! waaah . .  . jujur nya saya hari ni :p

Pure 🌼


seringkali kita tanya pada orang sebelah kita . . wei..aku salah ke ?? dan bila dia menjawap eya lah ,kau salah . .  awak rasa dapat kah kita terima kenyataan itu secara langsung ?? ada takde telinga ni dengan tiba-tiba jadi panas dan merah  . .  mungkin aja . .

jarang sekali orang terus kata ''oh ye ke aku salah . . . aku tak perasan la kata-kata aku tu salah le pulak'' takde...memang takde yg kata macam tu . . kalau ada pun cuma saya je kot hehe . .

Pure 🌼


ok..fine ! disebabkan taknak melaratkan lagi keadaan . . harini 6.11.2013 . . saya deaktif muka buku ! kepututsan muktamad , surat menyurat tak akan dilayan ! call. . sms . .  not function !!!tempohnya  ??? sampai kepala saya dah tak sakit lagi . . . bukan apa saya dah  letih untuk mengawal emosi sendiri untuk mengaku silap !!

hahaha . . pelik tapi memang pelik !! cakap banyak tak guna dah takde maknenya  . .  . RINDU ? ala tak payah ucaplah kalau hanya nak sedapkan hati saya je ni . .  saya ego ? tak  . .  saya tengah marah  . . k . . bhaii . . .

Pure 🌼

*banyaknya bunge :p

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx