HARIMAU TIDUR JANGAN DIKACAU

hai . .
kalau manusia tak reti menghargai perasaan manusia yg lain tu ,kita nak panggil  dia apa ye ? jika tak berpuas hati pun agak-agak lah kalau nak menyuarakan isihati tu ! laman sosial ni untuk berkongsikan yg baik-baik ,baru lah dapat banyak kebaikannya untuk kita nanti . . tetapi apa yg menjengkelkan ada golongan yg suka-suka dia je menyuarakan isi hatinya tentang apa yg dia anggap tak betul ! dan ianya bukan disukai oleh orang lain pun malahan menjadi kemarahan semua yg terlibat !!! pelik sungguh manusia sebegini kan !

eh . .apa yg saya meroyan ni ?? teruskan membaca . . . .



DAN awk nak tau apa komen orang Johor tentang isu yg dibangkitkan oleh insan diatas ni ? mari masuk link ini . . . kawasan panasss  ''KLIK SINI'!!!

situ awak akan melihat bagaimana orang Johor yg marah berkata-kata dan juga ada yg tak ambil port langsung hehehe . .  . tetapi sebagai warga Johor , saya memang bersedih diatas kurang sopannya manusia yg membangkitkan suasana indah dibumi kami  . . Johor Darul Takzim . . .


Comments